De Nieuwe Zaak wint Silver Award met Conversie Optimalisatie

Marlies Wilms Floet   •  30 januari 2014

Testen, testen, testen, om de webwinkel steeds verder te optimaliseren en een zo hoog mogelijke conversie te behalen!

Het CRO-team van De Nieuwe Zaak heeft de obsessie om voor haar klanten webwinkels steeds verder te optimaliseren en is zo constant bezig om grenzen te verleggen, knelpunten weg te nemen, conversie-verhogende technieken toe te passen, te meten en verder door te ontwikkelen.  Het is een mooie pluim voor het CRO-team dat ze hierom niet alleen wordt gewaardeerd door haar opdrachtgevers, maar nu óók een award krijgt van de populaire ‘Which Test Won’-website.

Which Test Won wordt door de Conversie Optimalisatie community gezien als absolute autoriteit op het gebied van A/B-testing. Jaarlijks reikt zij de Online Testing Awards uit. In deze wereldwijde competitie gaat Which Test Won op jacht naar de succesvolste en meest innovatieve A/B-tests. En wat blijkt? Samen met inzendingen van partijen als AT&T, Dell en ING Nederland was de Miss Lipgloss case opgenomen in de wereldwijde top 30, waarbij ze uiteindelijk beloond is met een Silver Award voor beste online test in de categorie product detailpagina!

Vrijdag 31 januari zijn alle winnaars bekendRibbonSilver
gemaakt via een live webcast. Ook benieuwd naar de einduitslag? Hou onze blog in de gaten om direct te ontdekken welke kansen er in deze case liggen voor jou als e-commerce professional.

Marlies Wilms Floet is teamlead CRO. Binnen De Nieuwe Zaak houdt zij zich met haar team bezig met conversie ratio optimalisatie door de inzet en ontwikkeling van user experience, user testing, usability, A/B testing en Data Intelligence.
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak