Online display advertising: 5 veelgestelde vragen & antwoorden

Online display advertising: 5 veelgestelde vragen & antwoorden

Rianne Bark-Lunenborg   •  28 november 2014

Display advertising is reclame maken om je doelgroep online te bereiken met banners. Hoe past online display advertising binnen een omnichannel-strategie? En hoe hangt dit samen met automated trading, waarbij data gekoppeld is aan campagnes? Ik heb het voor je op een rijtje gezet.

display_advertising_vragen

Er zijn banners in verschillende soorten en maten. De standaardbanners kennen we allemaal. Dit zijn banners die we doorgaans zien op bijvoorbeeld Buienradar, Nu en RTL Nieuws. Deze banners zijn opgebouwd volgens de IAB-richtlijnen en hebben een standaard formaat. Deze banners worden ook wel bannerformats genoemd..

Lees het hele artikel op Frankwatching.nl

Rianne is Marketing Manager. Binnen De Nieuwe Zaak is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van corporate marketing- en communicatie uitingen, leadgeneratie en events. Daarnaast werkt ze multidisciplinair samen met verschillende teams om samen tot optimale resultaten te komen en De Nieuwe Zaak op de kaart te zetten.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak