Data Driven Commerce 2019

Data Driven Commerce 2019

Mirle Hilbers   •  3 december 2018

De Nieuwe Zaak organiseert in samenwerking met Twinkle en MarketingTribune het Data Driven Commerce event. Het event vindt plaats op 14 februari 2019 in het Van der Valk Hotel te Utrecht. Tijdens deze dag raak je geïnspireerd door verschillende (keynote) sprekers en wordt je bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van datagedreven marketing, gericht op de ervaring van de klant.

Data Driven Customer Experience

De klant centraal zetten en het creëren van loyale klanten staat bovenaan elk strategisch plan. Hoe je dit precies doet en wat de rol van data hierin is, is echter nog niet voor iedereen even makkelijk. Want hoe kun je met data inspelen op de klantervaring? En neem je hiervoor de bestaande (interne) processen als startpunt, of houd je je vast aan de reeds verzamelde klantervaringen (extern)? Of zorgt een combinatie van beide invalshoeken voor het beste resultaat?

Tijdens Data Driven Commerce 2019 doorlopen we de stappen van data gedreven klantbeleving. We staan stil bij onze ambities en doelen, nemen de huidige situatie als startpunt, rijken tools aan om jouw data te analyseren en slaan hiermee een brug tussen marketing en techniek, waarbij techniek nog beter ingezet wordt voor het creëren van de ultieme klantbeleving.

We zien je graag op 14 februari 2019 tijdens de nieuwe editie van Data Driven Commerce!

Bestel nu je tickets

Het early bird tarief is geldig t/m 21 december, dus wees er snel bij!

Mirle is marketing & communicatie medewerker bij De Nieuwe Zaak. Binnen De Nieuwe zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling van corporate marketing en communicatie uitingen, leadgeneratie en events.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak