Ontbijtsessie: Personaliseren met Datatrics

Ontbijtsessie: Personaliseren met Datatrics

  •  10 oktober 2019

Donderdag 10 oktober organiseerden we een ontbijtsessie over de kracht van personalisatie met Datatrics. Tijdens deze ochtendsessie praatte onze digital analytics consultant Wouter van der Heijden iedereen bij over ontwikkelingen op het gebied van personalisatie. Daarnaast nam Datatrics ons exclusief mee in het koppelen van data, het bouwen van 360 graden klantprofielen en het maken van relevante customer journeys.

Waarom personaliseren met Datatrics?

Datatrics gelooft in de kracht van het samenbrengen en koppelen van alle databronnen op één centrale plek. Deze data vormt de basis voor het optimaliseren en personaliseren van de gehele customer journey om zodoende zo relevant mogelijke content aan de klant te tonen. Je moet dus stoppen met het managen van tools en kijken naar dashboards, maar je focussen op je klanten! Hoe je een tool als Datatrics inzet om meer inzicht in jouw klant te krijgen en daarmee je conversie te verhogen? Neem gerust eens contact met ons op, dan vertellen we je er graag meer over.

Benieuwd naar wat er besproken is tijdens deze sessie? Bekijk hier de terugblik!

Terugblik ontbijtsessie

Auteur

Mirle is marketing & communicatie medewerker bij De Nieuwe Zaak. Binnen De Nieuwe zaak houdt zij zich bezig met de ontwikkeling van corporate marketing en communicatie uitingen, leadgeneratie en events.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2019 De Nieuwe Zaak