Dark Mode in e-mail

Dark Mode in e-mail

  •  22 maart 2021

Stem jij je e-mails af op de voorkeuren van je ontvangers?

De belangrijkste verantwoordelijkheid van iedere e-mailmarketeer is ervoor te zorgen dat de e-mails zijn afgestemd op de voorkeuren van de ontvangers. Eén van die voorkeuren wordt steeds belangrijker in de ontwikkeling van je e-mails: Dark Mode. Maar, het antwoord op de vraag ‘hoe?’ is niet zo makkelijk! Wil je dat je e-mails goed presteren in zowel Light Mode als Dark mode, dan moet je rekening houden met veel aspecten. We vertellen je er alles over!

Darkpaper: Dark Mode in e-mail

In dit darkpaper leer je alles over Dark Mode en geven we handvatten om jouw e-mailcampagnes qua branding, toegankelijkheid en engagement in vorm te houden, zelfs wanneer de digitale lichten zijn gedoofd. We vertellen je alles over de volgende onderwerpen:

  • Wat is Dark Mode?
  • Waarom Dark Mode gebruiken?
  • Over Dark Mode gebruikers
  • De 3 Dark Mode scenario’s
  • Dark Mode Design tips
  • Zo bouw je een Dark Mode e-mail
  • Dark Mode testing

Klaar om naar de Dark Side te komen?

Download hier het darkpaper

Auteur

Als Content Specialist houdt Lorena zich binnen De Nieuwe Zaak bezig met het maken en verspreiden van content van De Nieuwe Zaak.
Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!