Alles op alles.

Of juist niet.

Natuurlijk zet je alles op alles om omnichannel tot een succes te maken. Toch betekent omnichannel niet dat je alle boodschappen op alle kanalen naar buiten brengt. Op ieder kanaal breng je de boodschap naar buiten die past bij de behoefte van je klant die hij/zij op dat moment in de customer journey heeft. Een omnichannel ervaring is een zorgvuldig in elkaar gezet geheel van interacties met je klant. De ene interactie heeft vervolgens invloed op de andere interactie: design heeft invloed op techniek, marketing op strategie, offline op online en andersom…

Benieuwd naar hoe jij jouw omnichannel organisatie inricht en wil je vijf praktische tips om nu te starten? Nieuwsgierig naar hoe Tuinland de eerste stappen heeft gezet in haar omnichannel strategie? Of bekijk je liever een video over pijnpunten en ontwikkelingen op het gebied van omnichannel? Alle informatie over omnichannel vind je hier!

Whitepaper: Bouw de organisatie om je klant heen!

Het hoe en wat van omnichannel.
Download de whitepaper nu!

Download nu

Blog: 5 tips om nu te starten met jouw omnichannel strategie.

Ga aan de slag met deze 5 concrete tips.
Hoe kunnen wij je helpen?

Lees verder

Case: Tuinland. Van rebranding naar redesign.

Bekijk hoe we een volledige omnichannel strategie
opzetten voor Tuinland.

Lees verder

Video: Omnichannel in de toekomst. Onze expertise.
Interview omnichannel in de toekomst

Hoe ga je om met omnichannel en waar gaat het heen?
Bekijk de video hier!

Bekijk video

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak