Header - Digitale Merkactivatie - Desktop 2500x805spiekbriefje

Digitale
Merkactivatie.

Met Digitale Merkactivatie houd je 100 procent grip op de online zichtbaarheid van je merk, creëer je merkvoorkeur en bouw je aan een loyale klantenkring.

Even zonder lastige termen

Emotie en zichtbaarheid met digitale merkactivatie.

De belevingswereld van B2C én B2B klanten bevindt zich steeds meer digitaal. De plek waar ze relaties onderhouden, hun zaken regelen en producten aankopen. De inhoud van je merkboodschap en de manier waarop je deze online bij klanten krijgt is daarom belangrijker dan ooit. Hoe zorg je dat je de aandacht trekt, impact maakt, onderscheidend bent en klanten aan je blijft binden?

Grijp de aandacht. Aandacht is schaars en moet je grijpen. Maak impact met onderscheidende merkuitingen waar je doelgroep niet omheen kan.  
Bouw aan vertrouwen. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Bouw aan vertrouwen en zorg ervoor dat klanten voor jou kiezen. Zo verhoog je uiteindelijk jouw marges.  
Verzamel loyale klanten. Mond-tot-mond reclame werkt nog altijd het beste. Zorg ervoor dat je klanten jouw verhaal doorgeven.  
Breng je merk digitaal verder

Waarom Digitale Merkactivatie
van De Nieuwe Zaak.

De Nieuwe Zaak helpt bij uitdagingen als ‘Hoe verbeter ik mijn (online) reputatie?’, ‘Hoe vergroot ik mijn online zichtbaarheid?’, ‘Hoe vergroot ik de waarde van mijn merk?’ en ‘Hoe zorg ik voor campagnes die impact maken?’. Met Digitale Merkactivatie inspireer, informeer en activeer je nieuwe én bestaande klanten en converteer je ze naar echte fans.

Idee Merkherkenning. Een consistent en aantrekkelijk ontwerp zorgt ervoor dat je merk opvalt en gemakkelijk wordt herkend door je doelgroep.  
Klanttevredenheid - Loyale klanten Emotionele connectie. Content dat aansluit bij de waarden en emoties van je doelgroep creëert een diepere band, wat resulteert in loyaliteit en herhaalaankopen.
 
Strategie Hoge conversieratio's. Een strategische lay-out en hiërarchie leiden de aandacht van de gebruiker naar belangrijke call-to-actions, wat de kans op conversie vergroot.  
Design Consistente merkbeleving. Door een uniforme visuele stijl toe te passen over alle kanalen, versterk je de merkidentiteit en zorg je voor een samenhangende boodschap.
 
Vooruit! Concurrentievoordeel.

Een onderscheidend en innovatief design ten opzichte van concurrentie positioneert je merk als toonaangevend in de markt.

 

 

 

 
Goede doelen Meer engagement.

Of het nu gaat om social media, e-mailcampagnes of websites, aantrekkelijke content zorgt voor meer interactie en betrokkenheid.

 
Dit doen we

Wat gaat De Nieuwe Zaak doen?

Om succesvol met digitale merkactivatie te zijn, nemen we samen met de klant de volgende drie stappen:

1
Activatie. Wij helpen je niet alleen opvallen maar ook je doelgroep activeren. Met slimme strategieën zetten we interesse om in acties en maken we van leads actieve klanten.
2
Branding. Branding zorgt voor een sterke, consistente merkperceptie. Het houdt je merk top-of-mind en trekt loyale klanten aan met een strategische aanpak die verder gaat dan alleen visuals.
3
Campagne concepten. Een campagneconcept is het creatieve idee achter je marketingcampagne. Het verbindt alle elementen en zorgt voor een herkenbare, consistente boodschap over alle kanalen.
4
Creative concepting.

Een sterk concept vormt de basis. Het bepaalt de boodschap en verbindt elk element. Zo blijft je campagne krachtig en herkenbaar, met impact die aanspreekt en conversies stimuleert.

5
Copywriting. Bezoekers overtuigen een product te kopen, dat doe je met copywriting. Door middel van overtuigende en aantrekkelijke teksten die de doelgroep aantrekken en aanzetten tot actie.
6
Video en motion.

Met het gebruik van bewegende beelden en animatie breng je een boodschap écht over. Het creëert betrokkenheid en zorgt voor een betere merkbeleving en conversieresultaten.

7
Organic social media. Bij Organic Social media focussen we op consistentie en creativiteit. Het draait om het opbouwen van een aanwezigheid op platforms zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en TikTok.
8
Social Media Advertising. Advertising is één van de meest effectieve manieren om de doelgroep en marketingdoelen te bereiken. Dankzij gerichte targeting door data over gedrag en interesses. 
9
Design. Het oog wil ook wat, dat weten onze designers als geen ander. Met strakke ontwerpen die goed werken laten wij je goed voor de dag komen. Je visuele uitstraling beïnvloedt je imago.
Samen staan we sterker

Hoe werkt Digitale Merkactivatie?

Door branding en activatie vertaal je jouw merkidentiteit consistent door naar een brand story, pay-off, merknaam en andere uitingen. Zo creëer je merkvoorkeur bij je doelgroep. Met data driven campagnes activeer je jouw doelgroep en werk je toe naar de impact die je wil maken. Dit doe je met heldere doelstellingen, een onderscheidend idee, sterke content en de juiste kanalen om je doelgroep mee te bereiken.

Vertel je onderscheidende verhaal

Met de juiste content op social media inspireer je jouw doelgroep, bouw je aan vertrouwen en vertel je jouw onderscheidende verhaal. Help jouw klanten met het juiste product! We kruipen in de huid van je klant en vertalen hun behoeftes. Dit vertalen we door naar een verrassend design dat werkt aan de ideale klantreis.

Merken bouwen is alleen mogelijk met hoofd en ziel. Het kost tijd, aandacht, passie, kennis, creativiteit en een sterke samenwerking om tussen de oren te komen bij je doelgroep. Daarvoor meten we met een helder dashboard, zodat je weet hoe je merk presteert en betrek je de experts die je klant emotioneel weten te raken. Alleen in de samenwerking tussen hoofd en ziel ontstaan merken die presteren.

Multidisciplinair voor betere merkprestaties

Van merkstrategieën die je merk verder uitbouwen tot art directors, copywriters, designers en marketeers die samen met jou impactvolle campagnes samenstellen. Content marketing - en social media experts activeren, inspireren, informeren en activeren je doelgroep en data experts maken prestaties realtime inzichtelijk en monitoren constant op verbeteringen.

Ik wil graag verder praten.

Ik wil graag meer weten over de mogelijkheden van Digitale Merkactivatie, hoe andere klanten dit geïmplementeerd hebben, hoe ik de business case kan maken en meer.