Merkambassadeurs voor Miss Etam

Nathalie van Harten   •   Projectleider

Een uitstekende implementatie

Voor ons Loyalty programma heeft De Nieuwe Zaak ons uitstekend geholpen met de integratie van het programma in onze website. Ze zijn slagvaardig en hebben tijdens het gehele project goed met ons meegedacht in het zoeken naar de beste oplossingen.

1

De uitdaging

Miss Etam wil graag klanten aan zich binden en echte merkambassadeurs creëren. Om dit te bereiken heeft Miss Etam een loyaltyprogramma gestart waarbij geen onderscheid wordt gemaakt in on- en offline aankopen.  

2

De oplossing

Miss Etam heeft gekozen voor het loyaltyprogramma van Spaaza. Met het programma van Spaaza kan Miss Etam nu gerichte en relevante aanbiedingen doen die bijdragen aan de klantervaring, zonder daarbij onderscheid te maken tussen on- en offline. De tooling van Spaaza biedt nieuwe inzichten in de klant en het klantgedrag door on- en offline transacties te registreren. Op basis van deze data kunnen campagnes worden ontwikkeld die aansturen op klantgedrag (RFM; retentie, frequentie en monetary value). Met het doel een positieve bijdrage op de omzet én klanttevredenheid. 

3

Het resultaat

De Nieuwe Zaak heeft de tooling van Spaaza succesvol geïmplementeerd op de webshop van Miss Etam.  Hiermee kunnen klanten op missetam.nl altijd een actueel overzicht van on- en offline orders opvragen en ze online betalen met opgespaard shoptegoed. Tevens heeft De Nieuwe Zaak de koppeling tussen de Miss Etam app en de webshop mogelijk gemaakt waardoor klanten via de app toegang hebben tot hun data.

  • 0%
    tevredenheid
  • 0
    werkweken
  • 0
    teamleden
Blijf op de hoogte

Meld u aan voor onze wekelijkse e-commerce nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste e-commerce nieuws!

© 2018 De Nieuwe Zaak