Hoe ziet het toekomstige (koop)gedrag van jouw klanten eruit? Antwoorden op voorspellende vragen baseren we op data uit het verleden. Maar hoe creëer je voorspellende inzichten (predictive analytics) in een tijd waarin de hele wereld op z’n kop staat? We nemen je in onze vierdelige webinarserie mee in terugkijken en voorspellen op basis van data. Aan het einde van de serie heb je antwoord op de vraag: Wat zegt jouw interne & externe data over de toekomst en het gedrag van jouw klanten?

4 WEBINARS:

DATASTRATEGIE  CREATIEF MET DATA  DATA & PERFORMANCE  DATA DRIVEN WEBSHOP

Datastrategie

Data is cool… maar hoe levert het waarde op?

Hoe kan ik data waardevol maken voor ons bedrijf? Veel bedrijven worstelen met de vraag: waar moet ik mee beginnen? Hoe zorg ik ervoor dat de randvoorwaarden aanwezig zijn om data daadwerkelijk waarde toe te laten voegen? Daarvoor is het belangrijk om een gedegen data strategie op te zetten. Hier leer je alles over tijdens dit reeds uitgezonden webinar over de waarde van data. Kijk hem nu terug!

WEBINAR TERUGKIJKEN

Creatief met data

Data driven creatives: van onderbuik naar onderbouwd

Impactvolle campagnes en creatives beginnen met een goed en onderscheidend idee, waar vaak durf voor nodig is, omdat je nooit weet of de campagne gaat werken. Dit risico is wel te verkleinen. Door slim gebruik te maken van data. Aan de hand van verschillende cases laten we je in dit reeds uitgezonden webinar zien hoe. Kijk hem nu terug!

WEBINAR TERUGKIJKEN

Data & Performance

Maak data actionable en haal meer uit je marketingbudget

Marketeers worstelen nog altijd met de uitdaging hoe ze hun marketingbudget zo optimaal mogelijk inzetten. Data speelt hierin een cruciale rol. Want ben jij in staat om je marketingdoelstellingen goed meetbaar te maken? Stuur jij al op marge in plaats van omzet? In dit webinar nemen we je mee in de kracht van data binnen digitale marketing. Het webinar is reeds live gegeven, maar hier terug te kijken!

WEBINAR TERUGKIJKEN

Data driven webshop

Ontdek het potentieel van data gedreven webshop ontwikkeling

Het ontwikkelen van een nieuwe webshop of doorontwikkelen van een bestaande webshop is vaak een kostbare aangelegenheid. Data biedt belangrijke stuurinformatie (beschrijvende data) om prioriteit te stellen waarmee kostbaar budget wordt ingezet waar het de meeste waarde toevoegt. Inzicht hierin geven we je in ons reeds live gegeven webinar. Kijk hem nu terug!

WEBINAR TERUGKIJKEN

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze 2-wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste commerce nieuws!

© 2021 De Nieuwe Zaak